هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

هچل هفتای یه ذهن آشفته!

میان آدمیان چیزی نیست جز دیوار هایی که خود ساخته اند . تولستوی

یه حس مسخره !

اومدم دوباره ازون حس منفی بنویسم.....ازون حسی ک راجبش برات تو نامه نوشتم.... 

 

back spaceرو زدمو پاک کردم.... 

چون خودم قبول دارم که اگه راجب چیزی فکر کنی سرت میاد! 

و من نمی خوام اون فکرای مزخرف سرم بیاد! 

 

خیلی وقت بود که ننوشته بودم اینجا....شاید چون وقت نداشتم....یا حوصله نداشتم! 

شایدم مثل الان ذهنم نا منظمه! 

 

اما میون همه ی این شلوغیه ذهنم....یه نقطه ی واضح و روشن میبینم!یه حقیقت! 

یه حقیقت دوست داشتنی! 

ولی میدونی!نمی دونم چرا باز کنار این حقیقته شیرین....بازم اون ترس هست؟؟؟!!! 

 

تورو خدا سعی کن اروومم کنی!نمی خوام اینطوری بمونم.... 

 

نمی خوام کنار این حقیقت....."این که عاشقتم!"اونم بعد اینهمه خاطره و تجربه ناب....اون ترس مسخره باشه! 

 

 

 

 

ازت می خوام از بین ببریش!

نظرات 2 + ارسال نظر
Saman شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم،

زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند.
----------------------------------------
عزیزم، یکم ذهنت رو آروم کن خیلی شلوغ پولوغه ها....

parsa دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://s3cr3t.blogfa.com

salam

delet badjuri daghune.... yekami azad shoo,az gozashte ,az ayandei ke mirese ,

tosiye mikonam robaiyate khayam ro har chan vaght yekbar bekhuni ... behet yek hese nab mide ke az in ashoftegi zehni dar biyay.

beshin darseto bekhun,bezar faghat yek bahune del khoshiye baghiye bashe ! bezar hamun bahune dalili bashe ,,,,,,,,,
be har hal zendegi khayli arzeshmande va az zendegi arzeshmand tar marge ke faramushesh kardim.omidvaram zendegi koni be un dalili ke mikhay beri ,eteghadeto eshgheto pakito hame chito sadeghane hefz kon .
movazebe khodet bash.
bye .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد